|
|
|
#1
16/09/13, 10:37
|
||||
|
||||
|
Ben de 8. sezonda bitirecekler diye başladım, 2. sezondayım ama 8 sezon olması bile uzun geldi
Bence 9. sezon olmaz, izlemeden önce izleyenlere sordum 8 son dediler üzülerek imdb kaydı da bir şey dememiş gibi ![]() |
|
|
|
|
|
#2
16/09/13, 10:48
|
||||
|
||||
|
Seti yapmak istiyorumda, 8 sezon için mi yoksa 9 sezon için mi yapsam bilemedim.
|
|
|
|
|
![]() |
| Tags: dexter |
|
All times are GMT +2. The time now is 10:49.
|
|
The art work on this site is for personal use only. We do not condone piracy, and do not supply images for use in any illegal activities, including DVD piracy.
|