|
|
|
#1
11/09/12, 11:55
|
||||
|
||||
|
2. ve 3. filmin açıklamaları çok kısa değilmi bir de değişik bir fontla yazılabilirmiş.
Arka kapaklara bence slogan eklemelisin. |
|
|
|
|
![]() |
| Tags: baba, godfather |
|
All times are GMT +2. The time now is 15:46.
|
|
The art work on this site is for personal use only. We do not condone piracy, and do not supply images for use in any illegal activities, including DVD piracy.
|