Post New Thread Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
  #1  
07/01/12, 19:35
Avatar Yok
ironix
ironix is offline
I Love CoverTR :))
 
Join Date: Jan 2012
Threads: 7
Posts: 8
Thanks: 0
Thanked 4 Times in 3 Posts
Groans: 0
Groaned at 0 Times in 0 Posts
Mentioned: 0 Post(s)
Default Sitedeki coverları indirebilme

Kuralınıza göre 20 konu başlığı açmadan forumda ki hazır coverları indirilemiyor ki eğer cover yapmayı bilmiyorsam ya da beceremiyorsam -ki öyle zaten bu amaçlı foruma üye oldum arşivim için coverlar bulabilmek için- 20 konu başlığı oluşturup nasıl coverları indirme hakkına sahip olabileceğim ki?

 
Post Thanks
 
Post Groan
 
Instagram

Blu ray - Dvd - Cover - Kapak - Label - Tags - Türkçe
  #2  
07/01/12, 20:30
Loading...!
 
Join Date: Dec 2010
Threads: 1884
Posts: 4,104
Country: Turkey
Thanks: 15,170
Thanked 23,154 Times in 2,978 Posts
Groans: 10
Groaned at 20 Times in 8 Posts
Mentioned: 1 Post(s)
Default Sitedeki coverları indirebilme

Quote:
Originally Posted by ironix View Post
Kuralınıza göre 20 konu başlığı açmadan forumda ki hazır coverları indirilemiyor ki eğer cover yapmayı bilmiyorsam ya da beceremiyorsam -ki öyle zaten bu amaçlı foruma üye oldum arşivim için coverlar bulabilmek için- 20 konu başlığı oluşturup nasıl coverları indirme hakkına sahip olabileceğim ki?

Quote:
Son olarakta ben bunlarla uğramam diyorsanız siteye bağış yaparak Silver üye grubuna dahil olabilirsiniz.(Bağış bedeli 10 Euro’dur)
=>> Bağış sistemine burdan ulaşabilirsiniz.
Duyurunun en sonunda belirmiştim ama sanırım o kısmı atladınız.Ayrıca sadece tasarım cover paylaşmıyoruz cover tarayıp siteye ekleyebilirsiniz.
Reply With Quote
 
Post Thanks
 
Post Groan
 
Instagram

  #3  
07/01/12, 20:48
Avatar Yok
I Love CoverTR :))
 
Join Date: Jan 2011
Threads: 0
Posts: 9
Thanks: 0
Thanked 3 Times in 3 Posts
Groans: 0
Groaned at 0 Times in 0 Posts
Mentioned: 0 Post(s)
Default Sitedeki coverları indirebilme

yaptığınız uygulama yanlış bence, 30 msj filan olurda , 20 konuyla kim uğraşır. siteye upload etmesiydi caps ıydı bilmem neyiydi . Zaten arşiv yapıp cover bastıran kaç kişi var , az bi üye sayısını dahada az kısıtlı hale getiriyorsunuz derim. Kolay gelsin.
Reply With Quote
 
Post Thanks
 
Post Groan
 
Instagram

  #4  
07/01/12, 22:12
Avatar Yok
I Love CoverTR :))
 
Join Date: Jan 2012
Threads: 7
Posts: 8
Thanks: 0
Thanked 4 Times in 3 Posts
Groans: 0
Groaned at 0 Times in 0 Posts
Mentioned: 0 Post(s)
Default Sitedeki coverları indirebilme

Sorun şuki elimde ki coverları paylaşmak istiyorum fakat cover bölümüne konu açmak istediğimde yetkim olmadığına dair bir hata ile karşılaşıyorum.
Reply With Quote
 
Post Thanks
 
Post Groan
 
Instagram

  #5  
07/01/12, 22:24
The World Is Yours
 
Join Date: Jan 2011
Threads: 486
Posts: 1,379
Country: Turkey
Thanks: 6,252
Thanked 5,876 Times in 1,353 Posts
Groans: 13
Groaned at 13 Times in 13 Posts
Mentioned: 16 Post(s)
Default Sitedeki coverları indirebilme

Quote:
Originally Posted by ironix View Post
Sorun şuki elimde ki coverları paylaşmak istiyorum fakat cover bölümüne konu açmak istediğimde yetkim olmadığına dair bir hata ile karşılaşıyorum.
Merhaba aşağıdaki konudan yardım alabilirsiniz takıldığınız bir nokta olursa çekinmeden sorabilirsiniz kolay gelsin...

Kurallara Uygun konu açmak [Önemli]


Reply With Quote
 
Post Thanks
 
Post Groan
 
Instagram

  #6  
07/01/12, 22:47
The World Is Yours
 
Join Date: Jan 2011
Threads: 486
Posts: 1,379
Country: Turkey
Thanks: 6,252
Thanked 5,876 Times in 1,353 Posts
Groans: 13
Groaned at 13 Times in 13 Posts
Mentioned: 16 Post(s)
Default Sitedeki coverları indirebilme

Quote:
Originally Posted by goqhan06 View Post
yaptığınız uygulama yanlış bence, 30 msj filan olurda , 20 konuyla kim uğraşır. siteye upload etmesiydi caps ıydı bilmem neyiydi . Zaten arşiv yapıp cover bastıran kaç kişi var , az bi üye sayısını dahada az kısıtlı hale getiriyorsunuz derim. Kolay gelsin.
Merhaba görüşünüze saygı duyuyorum yanlız "20 konuyla kim uğraşır, siteye upload etmesiydi caps ıydı bilmem neyiydi" cümlenizin benim açımdan anlamı şunu ifade ediyor, "ben ve siteye cover ekleyen arkadaşlarımın işi gücü yok birde üstüne üstlük hiçbir karşılık görmeden enayi gibi cover ekleyip duruyorlar" yani kısacası biz uğraşıyoruz ve iyiki sizin gibi düşünen çok fazla arkadaşım yok yoksa ortada ne bu ne de bunun gibi hiçbir site olmazdı...


Reply With Quote
 
Post Thanks
 
Post Groan
 
Instagram

  #7  
08/01/12, 13:42
Loading...!
 
Join Date: Dec 2010
Threads: 1884
Posts: 4,104
Country: Turkey
Thanks: 15,170
Thanked 23,154 Times in 2,978 Posts
Groans: 10
Groaned at 20 Times in 8 Posts
Mentioned: 1 Post(s)
Default Sitedeki coverları indirebilme

Quote:
Originally Posted by goqhan06 View Post
yaptığınız uygulama yanlış bence, 30 msj filan olurda , 20 konuyla kim uğraşır. siteye upload etmesiydi caps ıydı bilmem neyiydi . Zaten arşiv yapıp cover bastıran kaç kişi var , az bi üye sayısını dahada az kısıtlı hale getiriyorsunuz derim. Kolay gelsin.
Görüşlerinize bende saygı duyuyorum ama şöyle bir durum var siz 01-03-2011 bu tarihten günümüze kadar 6 mesaj bir konu açmışsın açtığın konuda istek.
Bu durumda biz enayiler seni baya iyi ağırlamışık ki sitede hala burdasın ve bizim kararlarımızı bu kadar rahat eleştirebiliyorsun.
Reply With Quote
 
Post Thanks
 
Post Groan
 
Instagram

  #8  
11/01/12, 17:28
Avatar Yok
I Love CoverTR :))
 
Join Date: Jan 2011
Threads: 0
Posts: 9
Thanks: 0
Thanked 3 Times in 3 Posts
Groans: 0
Groaned at 0 Times in 0 Posts
Mentioned: 0 Post(s)
Post Sitedeki coverları indirebilme

Quote:
Originally Posted by Joker View Post
Görüşlerinize bende saygı duyuyorum ama şöyle bir durum var siz 01-03-2011 bu tarihten günümüze kadar 6 mesaj bir konu açmışsın açtığın konuda istek.
Bu durumda biz enayiler seni baya iyi ağırlamışık ki sitede hala burdasın ve bizim kararlarımızı bu kadar rahat eleştirebiliyorsun.
Eğer bin bir tane uğraşacak şey istemeseniz, bende açarım konu, cover yapmak, ps yapmak çok zor bişi değil ,benimde kendi yaptıklarımı paylaşmak istediklerim oldu ancak, sitede yok şöyle açılır böyle yapman gerekir , konu açma kurallarıydı filan uğraştırıyor. Çok yanlış bence o yüzden dolayı ne konu açtım ne de bi mesaj yazdım. Cover yapıyoruz diye övünmeyede , çok fazla ihtiyaç duymamak lazım. Ben sadece emeği taktir ederim, Ancak bunu zorlamanız yanlış. Google a filmin adıyla cover yazıncada çıkıyor herşey o kadar zor bişide değil cover bulmak vs,
Sizin bu yaptığınız uygulama şunu ifade etmektedir üstü kapalı olarak ;
Biz üyelerimize güvenmiyoruz, coverları sadece sitemizden alıp başka sitelere veya para karşılığı kendi emeğimizi sattığını düşünüyoruz mantığına geliyor.
Ben sizin uygulamanıza bişi demiyorum ancak , bunu mesaj sayısıyla filan yapmanız lazım , ilk defa konu sayısıyla ilgili bi uygulama görüyorum internette.

Kolay gelsin.

Last edited by goqhan06; 11/01/12 at 17:33.
Reply With Quote
 
Post Thanks
 
Post Groan
 
Instagram

  #9  
11/01/12, 17:40
Loading...!
 
Join Date: Dec 2010
Threads: 1884
Posts: 4,104
Country: Turkey
Thanks: 15,170
Thanked 23,154 Times in 2,978 Posts
Groans: 10
Groaned at 20 Times in 8 Posts
Mentioned: 1 Post(s)
Default Sitedeki coverları indirebilme

Quote:
Originally Posted by goqhan06 View Post
Eğer bin bir tane uğraşacak şey istemeseniz, bende açarım konu, cover yapmak, ps yapmak çok zor bişi değil ,benimde kendi yaptıklarımı paylaşmak istediklerim oldu ancak, sitede yok şöyle açılır böyle yapman gerekir , konu açma kurallarıydı filan uğraştırıyor. Çok yanlış bence o yüzden dolayı ne konu açtım ne de bi mesaj yazdım. He cover yapıyoruz diye övünmeyede , çok fazla ihtiyaç duymamak lazım. Ben sadece emeği taktir ederim, Ancak bunu zorlamanız yanlış. Google a filmin adıyla cover yazıncada çıkıyor herşey o kadar zor bişide değil cover bulmak vs,
Sizin bu yaptığınız uygulama şunu ifade etmektedir üstü kapalı olarak ;
Biz üyelerimize güvenmiyoruz, coverları sadece sitemizden alıp başka sitelere veya para karşılığı kendi emeğimizi sattığını düşünüyoruz mantığına geliyor.
Ben sizin uygulamanıza bişi demiyorum ancak , bunu mesaj sayısıyla filan yapmanız lazım , ilk defa konu sayısıyla ilgili bi uygulama görüyorum internette.

Kolay gelsin.


Selam

Site açılalı bir yılı geçti dostum. Biz bu kuralı getirmeden önce kaç tane üye site içerisinde aktifti ne yaptılar siz ne yaptınız bahaneniz konu açılmasının zor olması.Konu açerken bir caps ve linki eklenti şeklinde ekleyemiyorsunuz bir kez sordunuzmu yardım edermisiniz diye bu kadar acımasınız olmayın lütfen.
Reply With Quote
 
Post Thanks
 
Post Groan
 
Instagram

  #10  
11/01/12, 17:44
Avatar Yok
I Love CoverTR :))
 
Join Date: Jan 2011
Threads: 0
Posts: 9
Thanks: 0
Thanked 3 Times in 3 Posts
Groans: 0
Groaned at 0 Times in 0 Posts
Mentioned: 0 Post(s)
Default Sitedeki coverları indirebilme

Quote:
Originally Posted by Joker View Post
Selam

Site açılalı bir yılı geçti dostum. Biz bu kuralı getirmeden önce kaç tane üye site içerisinde aktifti ne yaptılar siz ne yaptınız bahaneniz konu açılmasının zor olması.Konu açerken bir caps ve linki eklenti şeklinde ekleyemiyorsunuz bir kez sordunuzmu yardım edermisiniz diye bu kadar acımasınız olmayın lütfen.
mesajlarına (ziyaretci defterine) bakarsan görürsün , yazdığım mesajı daha önceden. Ben yazdım ama cevap gelmedi , ben veriyim coverları sen koy dedim . Ama evet yada hayır diye bile cevap gelmedi, ben ne yapıyım bu durumda?
Reply With Quote
 
Post Thanks
 
Post Groan
 
Instagram

Reply

Thread Tools
Display Modes


Tags: , ,


Cultural Forum | Study at Malaysian University